Format

How it’s Done

Inspirerende ondernemersverhalen

Een halfuur inspirerende ondernemersverhalen over specifieke beroepsgroepen en sectoren. De kijker wordt meegenomen in de verschillende ontwikkelingen, noviteiten en kansen bij de vele branches in de ondernemerswereld

How it’s Done kiest ervoor om zowel de bekende als de onbekendere (niche)markten onder de aandacht te brengen van het grote publiek. De veelzijdigheid, kennis, ervaring en de nooit aflatende drive om succesvol te willen ondernemen is de kern van onze boodschap.

Ga naar de website
Format

Het zakelijk medium voor de ondernemende mens

Word zichtbaar in het RTL Z Programma “How it’s Done” en inspireer kijkers met uw passie of bedrijf! Boost de brand awareness rondom uw merk of organisatie middels een eigen reportage binnen het programma. Met een gemiddelde reportageduur van ca. 3 minuten speelt u perfect in op de spanningsboog van televisie- en online-kijkers.

Wanneer u ervoor kiest gebruik te maken van een logoprojectie, zal tijdens de uitzending uw bedrijfslogo beeld breed worden geprojecteerd, waarbij de voice-over benoemt dat het programma mede mogelijk wordt gemaakt door uw organisatie. Dit is een call-to-action die geprikkelde kijkers stimuleert uw eigen bedrijf direct te verkennen.

Uiteraard voorzien wij u graag van een deskundig media-advies om de video strategisch online in te zetten voor een optimale conversie.

  • Brand awareness
  • Call- to-action
  • Een professionele video voor eigen marketingdoeleinden

Branded content draagt sterk bij aan de positieve beeldvorming van een merk

Waarom video content

Kom onder de aandacht

Bereik uw doelgroep

Vergroot uw bereik

Versterk uw imago