Klachtenpagina

Laat hier jouw ervaring achter over de samenwerking met Z-Works.

Laat hier uw klacht achter

Onze klanten staan centraal

Contentstrategie

Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht kenbaar te maken via het formulier op deze pagina. De afdeling klantcontact zal de klacht bekijken en proberen deze naar tevredenheid op te lossen.

1. Maak je klacht aan ons kenbaar
Vertel ons duidelijk wat je klacht is en wat we voor je kunnen doen om deze klacht op te lossen.

2. Het liefst per mail
Om je klacht goed in behandeling te kunnen nemen, vragen we je om de klacht via de mail te versturen. Dit doen we niet om de klacht af te schuiven, maar om een goed beeld te krijgen van de klacht en passende oplossing te bedenken. Wij kijken er echt zo snel als mogelijk naar en proberen je klacht zo snel mogelijk op te pakken.

3. Informatiestroom
Wij informeren jou over de status van de klacht. Soms is iets snel opgelost en soms duurt het iets langer maar een oplossing komt er altijd! Wij nemen jouw klacht uiterst serieus. Je krijgt in ieder geval uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons betreffende je klacht.

4. Oplossing
Wij zorgen er voor dat we binnen onze mogelijkheden en regelgeving jou een passende oplossing bieden!

5. Klant
De klant staat bij Z-Works op nummer 1! Wij willen dan ook niets liever dan een tevreden klant voor nu en de toekomst!