Radio

Kom onder de aandacht door middel van een radio campagne

Verspreid je boodschap

Word gehoord

Bereik je doelgroep

Radio mag vandaag de dag niet meer ontbreken in de moderne marketingmix en is met uitstek hét medium om jouw doelgroep lokaal of landelijk te bereiken. Met de kracht van herhaling kunnen we meerdere keren de doelgroep bereiken en aanzetten tot actie, om in verbinding te komen met jouw dienst of product.

Wij geven een garantie op het bereiken van een bepaald bereik. We stellen de campagne lokaal of landelijk in en op basis van een X aantal impressies. De commercial blijft dus lopen tot de impressies bereikt zijn.

Zend onder andere via deze populaire zenders:

De voordelen van Radio

Mogelijkheden met tv

Bereik een grote doelgroep
Beschikbaar op specifieke tijden
Verwijzen naar een adres of URL
Potentieel bereik

Mogelijkheden met radio

Bereik een grote doelgroep
Beschikbaar op specifieke tijden
Verwijzen naar een adres of URL
Gegarandeerd bereik

De mogelijkheden van een Digitale Radio Campagne

Run of Network

Uitzenden van een commercial op alle online radiozender.

Doelgroeppakket

Selecteren van specifieke online radiozenders op basis van leeftijd.

Device Targeting

Selecteren van een device voor het uitzenden van een commercial.

Time Targeting

Het uitzenden van een commercial op specifieke tijdvakken.

Run of Station

Uitzenden van een commercial op specifieke online radiozenders.

GEO Messaging Targeting

Uitzenden van aangepaste commercials per regio.

GEO Targeting op Regio

Uitzenden van een commercial in specifieke regio’s.

Het productieproces

1. De Boodschap

Maken van een passende tekst die de boodschap goed omvangt.

2. De Muziek

De muziek selecteren naar voorkeur die passend is voor het communicatiedoel.

3. De Stem

Voice over ingesproken door stem naar voorkeur.

4. De Productie

Productie van de commercial.

5. De Preview

Aanleveren preview bij klant.

6. De Levering

Levering van de spot aan de omroepen.

7. De Uitzending

Het uitzenden van de nieuwe spot via de gekozen en / of geadviseerde kanalen.

8. Het Monitoren

Je spot staat al een tijdje live en nu is het tijd om de statistieken te monitoren, wat doet je campagne en hoeveel mensen hebben we bereikt!

Deze bedrijven gingen je al voor:

Word gehoord en onthouden door jouw doelgroep.

Neem contact met ons op